torstai 21. joulukuuta 2017

Tervetuloa rasvanhäätö reissulle mukaan,




vuosi vaihtuu ja varmasti muillakin kuin mulla on tavoitteena karistaa muutama edellisen vuoden aikana lantiolle kiinni jäänyt kilo tai kaksi. Mun tavoitteeni on pudottaa
ihanaa kiloa ja eteneminen tapahtuu totaalisella ruokaremontilla sekä tossua ja tassua toiseen eteen luotto lenkkikaveri Arskan kanssa



Vähän mun taustaani tälle hurjan suurelle pudotukselle..... kolme vuotta sitten olin hieronta alan yrittäjä ja painoin 25 kiloa vähemmän kun alkoi ilmestyä kummallisia oireita ympäri kehoa. Olen aina ollut touhukas ja energinen, mutta noi kummalliset oireet alkoivat pikku hiljaa hallita mun elämää enemmissä määrin ja erikoislääkäri (fysiatri, neurologi,kirurgi, sisätautien erik.lääk.) käyntejä kertyi kymmeniä ja nyt ollaan tässä.... edelleen aika ajoin super kankea & koko ajan kivulias. Diagnoosia mun lääkärini (Reumatautien erikoislääkäri Mehiläinen Oulu) ei ole mulle tehnyt mutta hän epäilee vahvasti, että ainakin Fibro (fibromyalgia) kiusaa mua, koska kaikki 18 kipupistettä löytyy ja kaikki muukin viittaa siihen vahvasti.

Tässä kipu hässäkässä löytyi myös lopulta syy oikean käden hitonmoiseen puutumiseen / särkyyn ja se vihulainen leikataan tammikuun lopulla, mutta se ei estä liikkumista.

Olen luonteeltani periksiantamaton ja määrätietoinen sekä omaan postiivisen asenteen, näillä eväillä olen päättänyt että pidän kaikin keinoin tuon viheliään fibron niskalenkissä, vaikkakin se tupsahtelee milloin mistäkin kohtaa mun kehossa. Mitään Sairauskertomusta tästä remontista EI tule älä pelkää, toki kerron mihin suuntaan Fibro ruokaremontti/painonpudotus prokkiksen aikana menee.

Kerron teille mitä syön - juon - vitamiinit - ja muut, kerron paljonko liikuntaa on kertynyt ja jos joku lähtee mukaan niin haluan tsempata kaikin tavoin.

Annetaan kinkkurasvoille kyytiä hymyillen - nauretaan yhdessä :)

t. Pia - Tuleva normipainoinen

1 kommentti: