maanantai 22. tammikuuta 2018

Painonpudotus- 4.viikko alkaa SUPER fiiliksissä


Punnitus aamu - taas jänskätti - mutta tuntui hyvältä - voisko olla että jopa hieman kevyemmältä? Ainakin mä palelen enemmän, onhan täällä Oulussa toki ollut vähän pakkastakin, tulevaksi viikoksi lupaili plussakelejä -yeah- loskaa!! 

"rummun pärinää" - vaaka näyttää 
M I I N U S  K U U S I  K I L O A
H A P P Y H A P P Y H A P P Y

Mun on pakko luetella muutama hitsin hyvä juttu mikä on saanut mut pysymään innostuneena ja sen vuoksi myös onnistumaan.

- TE - blogin lukijat - kiitos
- parempi olo - vähemmän kipuja
- omenaälykello - sen tavoitteet saa mut kilpailuhenkiseksi
- Jari Sarasvuon #aamulenkki klo 04-12

Mun ruokavalio on aikalailla erilaisia smoothieita ja lämpimän ruuan syön kahdesti päivässä, keittoa ja kalaa tai broileria. Mä kokeilen nyt täysin lihatonta meininkiä, kun ei koskaan voi tietää ennen kuin on kokeillut.


Haastetta mulla on nyt yllinkyllin enemmän kun koskaan elämässäni kun olen painoa pudottanut. 

Olen +55 - menopaussin kourissa sekä Fibro - ollakko vai eikö olla, siinäpä visainen pulma. Molemmat asettavat omat pienet juttunsa, mutta oikeastaan mä en ajattele niitä lainkaan - mä kuulostelen omaa olotilaa - fiiliksiä ja toimin sen mukaan.

Mä suunnittelen ja valmistelen "UUTTA tulemista" ai että mitä se tarkoittaa? No sitä että olen nollapisteessä, koska jouduin luopumaan mun rakkaasta "hieronta-imperiumista" käden vuoksi. Käsi leikataan tulevan viikon perjantaina Mehiläisen sairaalassa ja se tulee kuulemma kuntoon sanoi kirurgi täti, joten mun usko sekä toivo paremmasta on korkealla - oikeastaan tosi korkealla.  Palataan tähän aiheeseen tarkemmin vielä.

Poimi loisto resepti: Puolukka-jogurtti smoothie

-palaillaan-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti