tiistai 9. tammikuuta 2018

Painonpudotus miekkailua - kaamos flirttailee


Aurinko on jonkun mallinen kuvassa - minkä mallinen sinusta? Kerro minulle.

Auringonpaiste on just nyt kortilla, sen pilkahdus saa hihkumaan tai miten se nyt sitten vaikuttaa kehenkin. Mä olen laittanut kotiini ihania valoja jotka toimivat paristoilla ja niissä on ajastin VAU! ne syttyvät illan korvalla itsestään ja sammuvat 4-6 tunnin päästä. Ne ovat kivoja kaamoksessa.
Yhdet valot on sydämen muotoisessa pienessä maljakossa, yhdet isossa aalto maljakossa, yhdet himmelissä ja yhdet korkeassa maljakossa. Kaamos - sehän on jo ohi - vai onko? Kyllä on sillä nyt on joka päivä muutaman minuutin valoisampaa kun eilen. Sää? Olemmeko niin heikkoja että annamme sen vaikuttaa itseemme?

"Unohdan asiat joita en voi muuttaa" 

olisikohan ollut Arvo Ylppö joka näin sanoi. Olen hyväosainen koska Oulussa on roppakaupalla lunta, se valaisee ja ainakin mua se piristää hirmusti.

- ihanaa kun talvella on talvi -

Mun lounas oli pinaattikeitto, munilla & raejuustolla ja se oli hitsin hyvää, päivän aikana join myös jokusen kupposen kaffetta. Välipalaksi modifioin smoothien mansikka-appelsiini-rahka ja hyvää se olis, ihan kuin pirtelöä, suosittelen.


Päivälliseksi valmistin "sitä suun tätä" ruokaa pannulla, hah hah haa, en osaa sanoa nimeä sille, mutta näistä aineksista ja todella hyvää se oli. Ehdota nimeä tälle jauheliha-sieni-sipuli-porkkana sydeemille.


Iltapalaksi tuttua mustikkajogurttia eli jogurttiannos mustikoilla.

- palaillaan -


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti