lauantai 13. tammikuuta 2018

Puolukka-jogurtti smoothie & viikon kuulumiset

Jos tunnet samoin kun mä, niin se on ihanan kirpulaa ja pehmeästi suussa hetken pyörivää erinomaisen hyvää smoothieta. Tämä oli  

-Rakkautta ensi imaisulla-

Jos et tiennyt, niin haluan pudottaa koko suuren painourakkani ilolla,siksi juon kaikki smoothiet pillillä, aivan kuin saisi pirtelöä joka päivä -nam-
Mullahan on tavoitteena pudottaa kaiken kaikkiaan

-25 kiloa-
josta on lähtenyt jo 4 kiloa, hiukan jänskättää seuraava punnitus joka on ensi maanantaina.

Jos olet kulkenut tässä mun pudotus matkalla mukana, niin olet tietoinen että mulla on riipivän viheliäinen vaiva, eli se plantaarifaskiitti. Eilen se taas pääsi nostamaan päätään oikein huolella, kun päätimme tehdä paljon normia pidemmän päivälenkin. Ilma oli happirikas ja kauniin talvinen, pakkasta oli vain pari astetta eli mikäs siinä mennessä. 

Puolituntia siitä kun tulimme kotiin, se tuli.... sillä oli kuuden tuuman rautanaula ja hitsin suuri vasara ja 
-PAM- 
se nakkas sen naulan pystyyn mun kantapäähän... arvaa sattuiko?
Sellainen riivaaja on plantaarifaskiitti!

Pinaattikeitto aineet
Parsakaali gratiini


Ruokavaliona mulla on ollut viime päivinä tietty smoothiet, lounaaksi parsakaali gratiinia, päivälliseksi pinaatti keittoa, iltapalaksi munakas tai jogurttiannos ja tietty kaffeta & vettä.

-palaillaan-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti