torstai 1. helmikuuta 2018

"Kaksi lääkettä kipuun särkyyn - ei suun kautta vaan ulkoisesti"


Aamulenkki Arskan kanssa - hitokseen aikaisin - aikamoisessa pakkasessa -16 - omien ajatusten kanssa - siitä se sitten taas lähti liikkeelle tämäkin päivä.

Olen menossa OAMK Terwa Akatemian nuorisoketjun kanssa tekemään seuraavia juttuja:

- etsi omat vahvuudet
- oma tulevaisuus
- kehittämiskohteiden kehittämisideat


VAU - tästä tulee loistopäivä - kerron siitä lähipäivinä
Mutta hei ennen kun häivyn niin haluan kirjoittaa tämän valmiiksi ja kertoa muutamasta lääkkeestä jotka ovat kulkeneet mun mukanani vajaan kymmenen vuotta, ne ovat

piikkimatto ja rolleri


Piikkimatolla nukuin ennen muinoin joka päivä, nyt se on mulla aina käsilläja otan sen jos jossakin kaipaan rentoutusta. Mä makaan sen päällä selkä paljaana.
Rolleri taas kaikessa yksinkertaisuudessaan on loistava vehje, mä käytän sitä pohkeiden, takareiden, pakaralihasten, selän oikomiseen (makaan vatsallaan sen päällä). Se on loisto myös lihaskalvojen (faskiat) venytykseen.

-palaillaan-


UNI & ULKOILU - MIELI
RAKKAUS & RAVINTO - SIELU






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti