perjantai 2. helmikuuta 2018

Tie unelmaan - unelmien toteutumiseen

Skäpäduu rakkaat lukijat - mä olin taas aamulenkillä Arskan & Sarasvuon Jarin kanssa, pakkasta Oulussa -15.
Kaikki kiva päättyy aikanaan ja mein yhteiset lenkit loppuu kohta, kun Jari alkaa vetää Paskareissua, jolle mulla ei tällä hetkellä ole mahdollisuutta lähteä mukaan. Mutta aina ei saa kaikkea - ei edes joka kerta, pitää puskea jos sitten vaikka ensi kerralla.



Mä olin tosiaan eilen aamusta siellä Terwa akatemian junnujengin kanssa pohtimassa
- Minä minusta
- Sinä minusta
- Kehitysaluiden kehitysideat




 Me synnytettiin jokainen itsellemme Unelmakartta, oletko koskaan tehnyt sellaista? Osaatko unelmoida?
VAU! todella moni on tehnyt ja todella moni osaa, mutta te jotka ette ole tehneet tai osaa unelmoida, niin kannattaa aloittaa... eilen...


Tässä on mun unelmakartta ja olen ylpeä että sellainen tuli justiinsa nyt tähän saumaan tehtyä - aion laittaa sen vessan seinään tauluksi, siellä käyn useamman kerran päivässä - joten näen sen.

Nämä yrittäjyys opiskeljat on siitä ihania että ne antaa suoraa palautetta mulle ja tykkään siitä, koska ei ihminen kehity-kasva jos ei anna joskus muiden "katsoa" itseään.
Päällimmäiset oli nyt että olen "mukaansa tempaava" ja "reilu kaikille" - voiko parempia eväitä reppuunsa saada?
No joo voi - ehkä - jos joku nakkaa sinne 1 miljoonan edestä seteleitä ja pääsen juoksemaan pakoon.


"Kannattaa miettiä mitä ajatuksissaan toivoo-se voi vaikka toteutua"

Uni & Ulkoilu = Mieli
Rakkaus & Ravinto = Sielu
"Hyvässä mielessä sielu lepää"

-palaillaan-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti