maanantai 19. helmikuuta 2018

Painonpudotus "huonot päivät" & tehokkaaksi koetut aineenvaihdunnan kiihdyttäjät


Terve taas rakas lukijani ja kiitti että annat mulle motivaatiota ja insiraatiota kirjoitella näitä juttuja. Tänään on punnituspäivä ja päivän lukema verrattuna lähtölukemaan on nolla heh, heh.... eli painoni on pudonnut 6 kiloa ja junnannut tässä muutamia viikkoja - en lannistu!

Menneellä viikolla ystäväni fibro päätti että edessä on määräämätön aika ns "huonoja päiviä" ja se tarkoitti että piti rukata lenkkien tahtia ja pituutta hiukan. Mä osaan jo suhtautua fibroon armollisemmin ja lempeästi haastaa "huonoja päiviä", jos ei kykene niin ei vaan kykene. Mun ehdoton pelastus on terveydenhoitajani Arska, ilman tuota veteraani papparaista voisin väittää että lenkit jäisi todella lyhyiksi, jos niitä olisi ollenkaan.

Mä tällään tänne pari mun lemppari reseptiä, ne olen testannut toimiviksi ja jos olet uusi lukija niin tiedoksi olen testannut yhden reseptin jo ihan huuhaa jutuksi.


-palaillaan-
Pia

Hei, olethan myös alkanut seuraamaan sarjaa Eteenpäin*sano Mummo lumessa? 

Nappaa nämä talteen ja ota päivittäiseen tai edes 3 krt viikossa käyttöön.










2 kommenttia:

  1. Terveet elämäntavat antavat mahdollisuuksia vaikka mihin ....itseään kuitenkaan turhaan kurittamatta,olla ns.sujut itsensä että tavoitteidensa kanssa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Seppo :) Tuo on niin totta, armolliset itsensä haastamiset ovat mulle sopiva juttu.... jos vertaan entiseen armottomaan vaatimiseeni, josta kerron alla olevassa jutussa :)

      https://innostuonnistu.blogspot.fi/2018/02/eteenpainsano-mummo-lumessa-taipua-vs.html

      Poista