maanantai 8. tammikuuta 2018

Rasvanhäätö reissu 10 - viikko takana

Mielettömän upee fiilis kun hyppäsin vaakalta pois tänään aamulla, sillä lukema näytti mukavasti miinusta, eli -4kg on nestettä poistunut mun kehosta... loistavaa! Vähän mun fiiliksiä latisti pienimuotoinen jännitys, koska olin menossa sydän ultraan. Mutta huoli pois, ei siellä mitään ollut, siis täysin sydämetön nainen, noh leikki leikkinä olin siis turhaan huolissani.
Aamu alkoi mulla banaanijogurtilla, sen ohjehan oli täällä ja lounaaksi söin super ihanaa pinaattikeittoa ja nakkasin joukkoon tottakai keitettyä munaa, nam nam nam.
Iltapäivän välipala oli T A I V A AL L I N E N
Laitoin mustaherukat jäisinä ja join pillillä.

Illan korvalla menin yhteen palaveriin ja pahus soikoon olisi tarvinnut tehdä jonkinlainen smoothie mukaan, sillä tuli aivan liian pitkä ruoka väli, koska olin kotona vasta 21.00. No mulla oli sen verta kova nälkä että söin loput broilerinuija padasta (2 nuijaa & vähän kasviksia & raejuustoa)

Sitten vähän mietteitä ensimmäisen viikon jälkeen... liikunta ollut samanmoista joka päivä eli Arskan kanssa lyhyt lenkki, eli sen mitä plantaarifaskiitti antoi myöden. Venyttelin pohjetta joka päivä ja pidin sukan alla koko ajan, paitsi yöllä niin plantaari tukea ja kengässä on ne geelipohjalliset.
Fibro näyttäytyy jäykkyytenä jos istun yli 15min sekä kipukohtina justiinsa tällä hetkellä, eli esim yöllä herään pari kertaa siihen kun lantio on todella kipeä, sitten vaan vaihdan kylkeä. BTW, mä olen investoinut sänkyyn ja mulla on tosi hyvä petauspatja (9cm memoryvaahto patja). Mutta kevät tulee ja tänään paitoi aurinko tosi kauniisti ja tuoksui taas vähän enemmän keväälle. Katso vaikka :)


- palaillaan -


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti