perjantai 26. tammikuuta 2018

"Unelma juoman tulos - Poimi myös resepti"


Sananalasku sanoo "leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä", mutta mä sanon ÄLÄ usko kaikkea mitä painonpudotuksesta / laihduttamisesta yritetään syöttää, sillä siinä asiassa ei ole oikotietä onneen. 

Olen elämäni aikana pudottanut paino monesti, mutta vasta nyt olen matkalla elämäntapa muutokseen. Näin pitkälle piti mun tulla että vähitellen aikuisten tyttärieni kannustuksella sen ymmärrän.

Ihmejuoma 4kiloa & 16 senttiä vatsarasvaa 4 päivässä - ihan potaskaa - testattu!
Tein kuten ohjeessa sanottiin, siis nautin tuota juomaa 4 kertaa päivässä lasillisen - ajastin älykelloni piippaamaan 8.00 12.00 16.00 20.00


4 päivän tulos

EI MITÄÄN HYÖTYÄ



3 broilerin koipea
3 porkkanaa
3 valkosipulin kynttä
1 vihreä omena
1 sipuli
curry
mustapippuri
chilijauhe
suola
hunaja
oliiviöljy

Lado koivet tiiviisti vuokaan ja kasvikset viereen päällekkäin pieneen tilaan. Lorauta koipien päälle oliivi öljyä ja ripottele mausteet pintaan. Lohko kasvikset, laita pinnalle vähän suolaa ja lorauta hunajaa oman maun mukaan. Laita kannen alle uuniin 175 astetta 1 tunti. Ota kansi pois anna olla vielä 15 min. Hyvää ruokahalua!

Olen menossä tänään (perjantaina 26.1.) käsileikkaukseen ja toivon että voin blogata taas mahdollisimman pian

-palaillaan-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti